Generelle oplysninger
Intermezzo
CVR-nr: 17213784
Dyssevænget 45A
info@intermezzo.com
+4540951098
Betaling
Vi accepterer følgende betalingsmidler: Visa, Mastercard og Maestro.
Alle priser, der vises i webshoppen, er i danske kroner og alle priserne vises inklusiv moms.
Når du betaler med kort, bliver du bedt om at indtaste kortets kontrolcifre. Du finder de tre kontrolcifre på bagsiden af dit kort. Kontrolcifrene er nødvendige for, at betalingen kan gennemføres og for at opretholde et højt sikkerhedsniveau.
Når din vare forlader vores lager for at blive leveret, vil din betaling blive trukket på den valgte betalingsform.
Der tages ikke kortgebyr. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Fragt og levering ved køb på webshoppen
Ved bestilling på intermezzoshop.dk's webshop er fragten gratis i hele Danmark! Vi yder gratis fragt på alle ordrer uanset mængde og pris. Som udgangspunkt sender vi først din ordre, når alle de bestilte varer er på lager, medmindre andet er aftalt.
Vi sørger for hurtigst mulig levering med GLS eller Postnord ved småpakker og møbeltransport ved større leveringer.
Bestillingsvare: 4-6 ugers levering.
En bestillingsvare som er hjembestilt, og fremstillet efter kundens specifikationer og har fået et særligt præg kan ikke annulleres.
Varen på lager: 2-5 hverdage.
Levering af større varer
Med hensyn til levering af stole og større produkter vil du blive kontaktet telefonisk med henblik på at aftale den praktiske levering (leveringsdetaljer). Levering kan foregå med vores egne biler eller med speditører. Disse forsendelser skal betragtes som kantstensleveringer. Dvs. at indbæring eller opbæring af varer ikke er inkluderet.
Bemærk venligst, at du bærer risikoen for varen efter levering. Ser emballagen ud til at være beskadiget, bør du afvise at modtage varen. Ønsker du at reklamere over evt. fejl eller mangler, skal du informere os om det.
Fortrydelsesret
Når du handler online hos intermezzoshop.dk, har du normalt 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derefter returnerer varen til os. De 14 dages returret er gældende fra den dag, du har modtaget varen. Hvis en vare ønskes returneret, skal du meddele os dette utvetydigt senest 14 dage efter modtagelse af varen.
Det er ikke muligt at fortryde et køb ved blot at nægte eller undlade at modtage varen.
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for, at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: Sofaer, spiseborde, sofaborde, spisestole, loungestole og reoler.
Du kan også vælge at returnere varen direkte til os.
Når varen er modtaget på vores lager og godkendt, gennemfører vi tilbagebetalingen med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.
Følgende aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
Vi anbefaler, at du gemmer postkvitteringen som bevis for, at du har afleveret pakken til posten/transportøren.
Hvis du har taget varen i brug ud over, hvad der er nødvendigt for at konstatere varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på, forbeholder vi os retten til, efter en konkret vurdering i hvert enkelt tilfælde, at reducere tilbagebetalingen eller lade tilbagebetalingen helt bortfalde.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Mangelfulde varer eller forkerte varer
Hvis din vare lider af en mangel, eller vi har leveret forkerte varer, bedes du kontakte os.
Du er ikke ansvarlig for omkostninger forbundet med returneringen af mangelfulde eller forkerte varer. Vi tilbagebetaler naturligvis købsprisen og de oprindelige leveringsomkostninger, når vi har modtaget varen.
Ingen fortrydelsesret på følgende varer:
Disse aftaler kan ikke fortrydes: Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet, du kan få tilbage, afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Varen skal sendes retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Intermezzo
Dyssevænget 45A
2700 Brønshøj
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Reklamationsret
Intermezzoshop's webshop yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid”, efter du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt og indenfor 2 måneder efter, at fejlen blev opdaget.
Varen sendes til:
Intermezzo
Dyssevænget 45A
2700 Brønshøj
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Persondatapolitik
For at du kan indgå en aftale med os på intermezzoshop.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos intermezzoshop.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, så du altid er informeret om, hvilke oplysninger, der indsamles, og hvorfor.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi overfører ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger opgivet til intermezzoshop.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos intermezzoshop.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til intermezzoshop.dk via e-mail info@intermezzoshop.com.
Vi har et tredjeparts webbureau til at hjælpe os med vores tekniske opsætning, og som led i deres arbejde har de også adgang til ovenstående data. Vi har indgået databehandleraftale med leverandøren, som sikrer tekniske og organisatoriske foranstaltninger i forbindelse med deres arbejde.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på info@intermezzoshop.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 05.06.2021